Перегляд за автором "Зирка, В.В."

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Зирка, В.В. (2008)
    У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних ...
  • Зирка, В.В. (Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи, 2010)
    У статті розглянуто різновид реклами – інтелектуальний рекламний текст. Такі тексти зазвичай розміщуються видавництвом на зворотний сторінці видання художнього твору з використанням певних лексичних одиниць.
  • Зирка, В.В. (Культура народов Причерноморья, 2006)
    Статья из специализированного выпуска научного журнала "Культура народов Причерноморья", материалы которого объединены общей темой "Язык и Мир" и посвящены общим вопросам Языкознания и приурочены к 80-летию со дня рождения ...
  • Зирка, В.В. (2009)
    The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the words – like of styled words. These words ...